در باره ما (شرکت شری)

گروه بازرگانی حسینی در سال 1394 موفق به ثبت رسمی شرکت شمیم ریح ایرانیان- به شماره 86881 و با نام تجاری شری (Shree)شده است.
هدف گذاری اولیه در کسب و کار شرکت، تمرکز بر شناخت هرچه بیشتر سلایق و نیازهای بخش های مختلف جامعه بازار و بومی سازی هنر- صنعت رایحه در کشورمان بوده است.
این مجموعه با هدف معرفی و برندینگ نشان شری شرکت در سال 1396 برند شری را ثبت رسمی کرده است. ترویج و بومی سازی فرهنگ هنر- صنعت عطر و رایحه در کشور از طریق بهره گیری از فناوری و دانش روز، تحقیقات دانش بنیان و اخذ تجارب آموزشی اساتید و خبرگان فن، فعالیتهای آموزشی و پژوهشی؛ تولید محصولات فناورانه در حوزه عطر و ادکلن، کارآفرینی برای کارجویان و ایجاد کسب و کارهای کوچک و خانگی برای علاقهمندان از مهمترین اهداف بخش آموزش شری می باشد.
واحد تحقیق و توسعه شرکت شری طی 10 ساله گذشته اقدامات قابل توجهی را در زمینه نوآوری در کسب و کار حوزه عطر، آموزش و فرهنگی سازی، مکانیزاسیون و صنعتی کردن فعالیت تولیدی عطر اقدام نموده و به اختصار اشاره میشود:
ساخت ماشین هوشمند عطر ساز
شری در سال 1395 با هدف تحقق راهبردهای سازمانی خود مطالعات محیطی، فنی و اقتصادی طراحی ماشین رباتیک هایپرفام را آغاز نمود و طی مدت یکسال تلاش موفق به طراحی و ساخت ماشین اولیه گردیده است.
ماشین هوشمند هایپرفام در سال 1396 موفق به دریافت گواهی ثبت اختراع در سازمان ثبت اسناد کشور شده است. برخی از مهمترین اهداف این نوآوری و اختراع به قرار زیر است.
در اختیار گذاری طیف وسیعی از رایحه برای سلیقه های متنوع مشتریان
رعایت بهداشت عطر و تامین کیفیت مورد انتظار مصرف کنندگان
بازارسازی جدید و ایجاد کسب و کار برای جوانان و اشتغال آفرینی
شما خواننده عزیز، چنانچه علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در باره این ماشین هوشمند هستید اینجا را کلیک کنید.

تولید ظروف عطری

شرکت شری، با هدف صنعتی سازی ظروف، جعبه های عطر و رایحه و تولید داخل کشوری این کالاها برنامه ریزی نموده و در زمینه تولید ظروف شیشه ای و ظروف مام رول (جاسمین پلاس) و شیشه های عطر آلاباستر گام های عملیاتی را از سال 1394 برداشته است.
کیفیت مناسب ظروف مام رول در داخل و خارج کشور باعث شده تا شری یکی از معتبرترین توزیع کننده های این ظروف در سطح کشور به شمار آید.
تولید عطر ملی و بومی با نام تجاری آکوا
دستیابی به رایحه مطبوع سازگار با طبع و سلیقه ایرانی همواره مورد توجه شرکت شری بوده است. شرکت شری با بیش از یک دهه تجربه علمی و تجربی توانسته است عطر ملی را در سه دسته بندی عرضه کرده است:
طبقه اکونومی: در این سبک تلاش گردیده است تا عطر متناسب با علاقمندی و توان خرید طیف وسیعتری از مصرف کنندگان به بازار عرضه شود.
طراحی این عطر با هدف قیمت گذاری مناسب، کیفیت و ماندگاری قابل قبول برای خریدارانی که نام نشان عطرها را نیز نمیشناسند و خدمات به فروشندگان مورد نظر بوده است.
طبقه پریمیوم: طراحی رایحه متناسب با فرهنگ و بازار مصرف، نوآوری در بستهبندی و استفاده از مضامین و نمادهای ایرانی مورد توجه در طبقه پریمیوم بوده است.
در این طبقه الویت کیفیت محصول، قیمت و خدمات مورد توجه است. همچنین برنامهریزی برای تولید و بسته بندی عطر با نام تجاری «پریمیوم» و به اسامی «ترنج» و «لیلی و مجنون» اقدام گردیده است.
طبقه لاکچری: پاسخگویی به نیاز مشکل پسندان که مایل هستند محصولات «خاص و منحصر به فرد و سفارشی» و لاکچری را در اختیار داشته باشند، مورد توجه است. طراحی عطر فاخر «کوروش» در همین راستا ارزیابی میشود.
در اینجا میتوانید تصاویر زیبای این محصولات را مشاهده کنید.

آکادمی آموزشی ریحا

شری همواره بر این باور بوده است که آموزش رکن اصلی گسترش و توسعه کسب و کار می باشد، لذا این شرکت بمنظور زمینه سازی فراگیری هنرجویان و علاقمندان به هنر- صنعت رایحه و عطر اقدام به راهاندازی گروه آموزشی با نام ریحا کرده است.
برخی از محورهای آموزشی مدرسه عطر شری به شرح زیر است:
• آموزش تکنیک های عطرسازی و شیمی ساختار عطر
• آموزش شناخت مواد اولیه عطرسازی و روشهای بوئیدن مواد طبیعی و سنتزی
• مباحث مربوط به شناخت انواع عطر
• عطرهای شاخص در هر دوره(ترندها در صنعت عطر و ادکلن)
• انجام کارورزی در آزمایشگاه اسانس
شما اگر در گروه علاقمندان و فراگیران دوره عطرسازی هستید برای آشنایی با تقویم آموزشی و برنامههای این گروه اینجا کلیک کنید.
واردات مواد اولیه عطری، صادرات وملزومات مورد نیاز
شرکت شری با دارا بودن شبکه فعال فروش در داخل کشور و کشورهای همسایه و با توجه به استانداردهای روز دنیا فعالیت های تجاری خود شامل واردات مواد اولیه از کارخانجات صاحب نام و صادرات محصولات به تمامی شرکت های همکار در داخل و خارج کشور در زمینه صنعت عطر فعالیت دارد.