شرکت شمیم ریح ایرانیان با خدمات تخصصی متنوع در حوزه عطر ، ادکلن و رایحه در خدمت شماست

  • تأمین مواد اولیه تولید عطر و ادکلن

  • تولید و واردات تخصصی ظروف عطر

  • تولید و واردات درب عطر و ادکلن با انواع متریال

  • تولید هاردباکس و سافت‌باکس عطر و ادکلن

  • خدمات مشاوره صنعت عطر و ادکلن

  • راه اندازی خط تولید عطر و ادکلن

  • فروش ماشین آلات عطرسازی

  • تولید ، واردات و فروش محصولات عطر و ادکلن

  • آموزش عطر سازی

دانش علمی و سرمایه‌های شرکت

در ادامه مهمترین محورهای دانشی و سرمایه‌های نامشهود شری که موجبات استمرار و بقای فعالیت‌های این بنگاه بوده است را ملاحظه می کنید:

آموزش؛ سرمایه سازمانی شری

عنایت به این باور که آموزش رکن اصلی گسترش و توسعه بنگاه می باشد، لذا این شرکت به منظور ارتقاء مهارت‌ها، توانمندی‌ها و شایستگی‌ علمی و فنی کارکنان خود و سایر علاقه مندان، «خط مشی آموزشی» خود را تدوین نموده و برنامه ریزی اجرایی برای راه اندازی مرکز آموزشی با عنوان «مدرسه عطر شری» را آغاز کرده است.

داشتن آرمان، چشم انداز و برنامه راه

هیچ یک از دارایی‌های نامشهود بنگاه کسب و کار به‌ تنهایی ارزشی ندارند. ارزش این دارایی‌ها زمانی پایدار خواهد بود تا همراه با برنامه و راهبرد برای سازمان باشد. سازمان کار شری آرمانِ بومی سازی هنر-صنعت عطر و رایحه را در سطح کشور دارد و برای افزایش و پایداری موقعیت خود در بازار چشم انداز و خط سیر حرکتی ترسیم نموده است.

جذب و بکارگیری گسترده نیروهای متخصص

تولید کنندگان، باید در راستا و متناسب با حجم فعالیت خود از تعداد مناسب نیروهای فنی و با تجربه برخوردار باشند. این نیروها، چه در بخش های مدیریتی و ستادی و چه در بخش های عملیاتی (تحقیق و پژوهش، بازاریابی و توسعه بازار، نوآوری و ابتکارات و غیره) باید از زمینه فنی و تخصصی مناسب برخوردار باشند.

تولید دانش فنی و انتشار آن

هر بنگاه کسب و کاری باید ساز و کار و برنامه های لازم برای جذب، بکارگیری و توسعه دانش فنی مرتبط با فعالیت خود را داشته باشند. برخورد علمی شری با هنر- صنعت عطر و رایحه موجب شده است تا شری یکی از مجموعه های صاحب نام و معتبر در صنف و حرفه خود به حساب آید.

ثبت اختراعات و ابتکارات

اقدامات یک بنگاه در دستیابی به نوآوری در تولید و یا یک اختراع برخاسته از ماموریت ها، اهداف و راهبردهای آن مجموعه است. واحدهای تحقیق و توسعه در سطح بنگاه کسب و کار، هسته های اولیه فعالیت های تحقیقاتی و نوآوری را تشکیل می‌دهند.

مشتری مداری

مشتری از مهمترین دارایی‌ها و سرمایه های هر بنگاه کسب و کاری به حساب می‌آید. با عنایت به برنامه‌ها و راهبردهای شری در بخش «مشتری و بازارهای هدف»، مشتری مداری به عنوان یکی از مهمترین ارزش های شرکت سرلوحه همه امور قرار گرفته است. شنیدن نظرات، کشف سلایق مشتریان، پیشنهادات و انتقادات مشتریان، غیر از اینکه نیاز به سعه صدر و فرهنگ سازمانی مرتبط دارد، نیازمند ابزار و امکانات هم می‌باشد.

تدوین دانش فنی

پس از انجام مراحل تحقیق پروژه ای صنعتی، فازهای اجرایی پروژه آغاز می شود  و علی الاصول ماهیت تحقیق با ماهیت اجرا متفاوت است. لذا لازم است تا پس از انجام مراحل برنامه ریزی و تحقیق، مراحل مستند سازی و تدوین دانش فنی محقق شود.

معرفی نمایندگی‌های شری در تهران و شهرستان‌ها

نمایندگی های بنگاه های کسب و کار به عنوان شرکای تجاری بنگاه به حساب می‌آیند. شریک تجاری به عنوان نماینده فروش و توسعه بازار محصولات و خدمات شرکت نقش مهمی را در پیشبرد اهداف سازمانی شرکت بر عهده دارند.
با عنایت به سابقه موسس شرکت و حضور فعال در بازار عطر و رایحه کشور، شری موفق شده است تا در بسیاری از استان های کشور و برخی کشورهای همسایه نمایندگی های فعالی را سازماندهی کند.
در ادامه جدول معرفی نمایندگی های شری در تهران و سایر استان های کشور و خارج کشور معرفی شده است.